דימום בשבוע 5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, נמצאת בשבוע חמישי להיריון (ראשון), לפני יומיים החל דימום קל (כתמים חומים) והיום יש דם שנראה לעין, צמיגי משהו. עדיין לא דורש לשים תחבושות או משהו, רואים אותו בהטלת שתן וכו'. אין לי שום כאב מיוחד. מה הסיבה? מה עליי לבדוק? אני עושה בדיקת היריון נוספת היום. תודה, המודאגת
תמשיכי לעקוב. אם הדימום מתגבר, יש לגשת לרופא או לחדר מיון. מאחלת לך בריאות טובה והמשך הריון תקין. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696