דיקור מי שפיר-חייבת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 41 , בהריון בשבוע 17 .ביצעתי בדיקת א.ס. שקיפות עורפית , שיצא תקינה לחלוטין,גם א.ס. סקירת מערכות מוקדמת - בדיקה תקינה לחלוטין , בשתיהן מודגש גם שיש עצם האף.בדיקת חלבון עוברי - 1:89 על פי הגיל. האם אני חייבת לעבור דיקור מי שפיר למרות שבדיקות הא.ס. תקינות לחלוטין,רק בגלל תוצאה סטטיסטית? אני
שלום רוזמרי, אף אחד לא יכול להכריח אותך לעשות את הבדיקה. זו החלטה שלך ושל בן זוגך. אתם יכולים ללכת ליעוץ גנטי עם התוצאת ולהתייעץ. השאלה הגדולה היא תמיד אם תהיו מוכנים לקחת אחריות על התינוק בכל מצב שהוא יוולד. זו בהחלט שאלה מורכבת ואתם צריכים להחליט, אף אחד לא יעשה זאת במקומכם. אני מאחלת לכם בריאות ולידת תינוק בריא. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 050-7617696