הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מתי אפשר הכי מוקדם לראות מין של עובר?
לנה, ציטוט ן מתוך אתר אינפומד - "קביעת מין העובר: חלק ניכר מההורים מעוניינים לדעת את מין העובר עוד טרם צאתו לאוויר העולם, ובדיקת האולטרא סאונד מאפשרת זאת החל משבוע 16-20. זיהוי פין ושק אשכים מאשר מין זכר, אולם חסרונו של פין או שק אשכים אינו מחייב בהכרח מין נקבה, כיוון שיכול להיות שהפין "מסתתר". לאחר שבוע 20, הדיוק בקביעת מין העובר נע בין 95% לנקבה ל-100% לזכר." במקום אחר קראתי שבבדיקת שקיפות עורפית קצת מוקדם יותר אפשר לראות, אם כי ברמת דיוק נמוכה יותר.. ברור שככל שבודקים יותר מאוחר, רואים טוב יותר....ואז רמת הדיוק גבוהה יותר, אם כי ברפואה בכלל תמיד יש מקום לטעויות. לקבלת תשובה מרופא אנא פני לפורום הריון ולידה של ד"ר יפת יובל. אהובה