כאבים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7 להריון ועד לפני יומיים היו לי התכווצויות מטורפות בבטן. אתמול הפסיקו ההתכווצויות (מה שנאמר לי ע"י הרופא כתקינות) אבל היום בבוקר קמתי עם כאב חדש ממש ממש בתחתית הבטן שנדמה כאילו משהו מושך למטה באופן קבוע.. ואם אני לוחצת קצת עם היד זה גם כואב..בכלל פתאום זה רגיש מאוד אפילו בשיעול.... זה נורמלי? (בשבוע 5 היה לי דימום קצר שהפסיק מאז)
קרינה, אם הכאבים חזקים, לכי להיבדק. מקוה שכל בסדר. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696