כאבי מחזור בשבוע 12.5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בשבוע ה12 להריון ראשון. בשבוע האחרון התחילו לי כאבים בבטן התחתונה, ממש כמו כאבי מחזור, ואולי כמו סוג של צירים.הכאבים התגברו מאוד ודי סבלתי. הלכתי לרופא הוא עשה לי את על הבדיקות כולל אולטרסאונד,דם ושתן והכל יצא תקיןברוך השם. הרופא טען שהכאבים הם מהתמתחות הרחם כדי לספק מקום לעובר ועל כן יש לי כאבים וזה קורה ל80% מההריונות הראשונים. האם זה נכון והגיוני. חשובה לי מאוד חו"ד נוספת תודה רבה
אם כוונתך לחוות דעת רפואית נוספת שאלי בפורום מקצועי. אם הכל תקין ולמרות זאת יש לך כאבים, השתדלי לנוח כמה שאת יכולה. כל טוב ובהצלחה בהמשך. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696