ניתוח מסטיטיס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי ניתוח מסטיטיס בשד ימין. (לא מניקה ולא בהריון) המנתח שלי אמר שלא אוכל יותר להניק מצד זה, אבל אפשר לנסות להניק מצד שמאל. הבעיה היא שיווצר גודש בצד ימין ולא יהיה לחלב מאיפה לצאת... רציתי לשאול לגבי הלידה הבאה בעז"ה, כיצד לנהוג? אשמח לקבל תגובות מנשים שעברו ניתוח כזה.
לקריאה נוספת והעמקה
יש בירושלים רופאה המתמחה בהנקה. אינני יודעת את שמה, אולי אצליח לברר. רצוי לשאול גורם רפואי. כל טוב ובהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696