איחור במחזור והבדיקה שלילית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי איחור במחזור כבר 3 ימים יש לציין שאני ובעלי מנסים להיכנס להריון חודש שעבר היה גם איחור במחזור אבל בסוף קיבלתי אותו הפעם יש איחור עשיתי בדיקת תן והיא יצאה שלילית האם זה בטוח לא הריון או מה אנה עיזרו לי תודה
לחסוי - למיטב ידיעתי בדיקת דם לאבחון הריון היא האמינה ביותר. בדרך כלל אומרים שכאשר בדיקה שתן ביתית נותנת תוצאה חיובית, אז זה באמת חיובי, אך כאשר התוצאה שלילית, זה עדיין לא בטוח שזה שלילי. התייעצו עם רופא הנשים בהקשר לבדיקה נוספת או לייעוץ אחר. בהצלחה !