איחור במחזור -האם הריון ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני בת 30. לפני חצי שנה היתה לי הפלה בשבוע 10 (ילד ראשון). מאז יש לי מחזור די סדיר כל 31 -32 יום. פעם אחת קיבלתי אחרי 34 יום. היום אני ביום ה-38 אחרי תחילת המחזור האחרון. עשיתי בדיקה ביתיתי ויצא שלילי. מה הסיבה לאיחור ? יכול להיות שאני בכל זאת בהריון ,למרות שהבדיקה שלילית. מחכה לתשובתכם בקוצר רוח. תודה מראש
ענבל, למיטב ידיעתי, (אינני רופאה !) בדיקת דם לאבחון הריון היא האמינה ביותר. סיבות לאיחור במחזור , במידה ואינך בהריון , יש יותר מאחת, ביניהן - סיבות/הפרעות הורמונליות, בעיות תזונה, מתח נפשי, לחץ בתקופת בחינות ועוד.. זה כמובן כללי בלבד, והכתובת לברר מה קורה אצלך אישית - אצל רופא הנשים שלך. כל טוב ושבת שלום