אומגה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לא מזמן, אני מעוניינת להתחיל לשלב תמ"ל עם הנקה. הבנתי שיש הבדלים מבחינת האומגה שבתחליפי החלב- שיש LC PUFA ויש אומגה האם זה אותו הדבר? האם LC PUFA זה בעצם רכיב של האומגה? מבולבלת..
שלום הדר, ראשית, מזל טוב והייתי רוצה לעודד אותך ולהניק כמה שתוכלי. גם את את עומדת לחזור לעבודה, עדיין אפשר להניק בוקר וערב, אך זו כמובן בחירה שלך בלבד. אם יש לך קושי בהנקה, רצוי להתייעץ עם יועצת או מדריכת הנקה. בקשר לתמ"ל, רצוי להתייעץ עם רופא הילדים. כל טוב ובהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696
תודה רבה:) אני יודעת שבשלב מסוים אהיה חייבת להתחיל לשלב, מבחינתי אין אופציה אחרת כשאני חוזרת לעבודה. בכל זאת, איך אוכל לדעת מה הכי טוב? מה הכי מתאים לבייבי שלי?