עצירות לתינוקת בהנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בת חודשיים וחצי, אני מניקה הנקה מלאה וכבר שבועיים וחצי בערך אין לה יציאה, האם יכול להיות שיש לה עצירות אפילו שהיא רק יונקת. בערב היא מתקשה להרדם ונראה שמציק לה. יש לה גם הרבה גזים והם מאוד מסריחים. האם יש משהו שאפשר לעשות? תודה, גלית
שבועיים וחצי ללא יציאה? אני הייתי הולכת כבר לפני שבוע וחצי לרופא. אני מבקשת ממך ללכת אתה מחר בבוקר לרופא הילדים. כל טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696