בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בבדיקה שנערכה בשבוע 7+0 נמצא בטא 7620. יומיים לאחר מכן u.s ע"י רופא שראה דופק וסבר שההריון תקין אך אינו מכיר את תוצאות הבדיקה. עפ"י מידע שמצאתי בספרות וברשת זה מעט מתחת למה שאמור להיות. האם יש סיבה לדאגה? כמו כן, ביצעתי היום בדיקה נוספת- האם אני אמורה לראות ממש הכפלה של התוצאה או שכל עלייה בהורמון מעידה על תקינות ההריון?
7758.00 האם זו עלייה מספקת בפער של 3 ימים מהקודמת?
קרן, נסי לשאול בפורום רפואי. כל טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696