CMV
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתאריך 2 ביולי תוצאותבדיקה; IGG-6 חיובי-IGM AVIDITY- 28 בתאריך 27 באוק' בדיקה חוזרת; IGG-2.5 IGM-שלילי AVIDITY-59 כעת אני בשבוע 7וחצי להריון מחזור אחרון 10 אוק' מה המשמעות של הדבר? האם הסיכון קיים? האם זו הדבקה ראשוניתאו משנית? האם העובדה שבבדיקה שנייה IGM שלילי אז הבדיקה תקינה?
לאציינתי שבבדיקתהדם הראשונה IGM חיובי במרווח של 32 ח'הבדיקה השנייה שהראת שלילי תודה רבה
שלום, פענוח בדיקות רפואיות צריך להיעשות על ידי רופא . כדאי שתתייעצי עם רופאך, ובינתיים תשאלי גם בפורום הריון ולידה של ד"ר יובל. כל טוב!