סכרת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב , בבדיקת המסת סוכר 100 גר' הודיעו לי שיש לי סכרת הריון הערך היחיד שהיה גבוה הוא בדיקת הדם האחרונה , הייתי אצל דיאטנית והיא הרכיבה לי תפריט רציתי לשאול לגבי כמה דברים מסויימים שהיא לא הזכירה אבל נותרתי מורעבת תמידית .... אני מבינה שאסור סוכר ומוצריו ותחליפים מוצרים מקמח לבן ופחמימות , הבעיה שזה בעיקר המזון שלי האם מצורים של סכרתיים כמו עוגיות ולחמים מקמח מלא וללא תוספת סוכר מותרים?. האם קורנפלקס רגיל מותר? האם ההגבלות של סכרת הריון הם כמו של סכרת רגילה או יותר ממנה? תודה פזית
תפני את השאלות לפורום -תזונה קלינית- באתר כאן, או ל- http://nashim.sheba.co.il/173/