האם יש הבדל בתחושות הורמונליות ומין העובר אני שואל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שב-2 הריונות קודמים לא הרגשתי כלום חוץ ממעט בחילות ונולדו לי 2 לא אגלה מה מאותו המין ועכשיו אני בתחילת הריון 3 ואותו הדבר האם שוב אקבל את אותו המין בכל מקרה רק שנהיה בריאים מסקרן אותי תודה
אינני יודעת את התשובה. אני מניחה שהאולטרה סאונד יגלה במהרה את החידה. רצוי לזכור שכל הריון יכול להיות שונה גם אצל אותה אשה. את טוענת שאצלך שלושת ההריונות מרגישים אותו דבר. מי יודע? צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696