מה עושים אם עוברים את התאריך?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני אמורה ללדת עוד יומיים ועדיין אין שום סימן. רציתי לדעת מה לעשות אם עוברים את התאריך. האם ללכת לרופא כבר באותו יום? כלומר בתאריך הליד המשוער? תודה
שלום שרון. מה כוונתך אם עוברים את התעריך? שבוע 38? 40? יש נשים שמשלימות גם שבוע 42. אם השלמת שבוע 38 אני ממליצה להתקשר לרופא או לאחות המעקב ולבקש את המלצתם. יתכן שיקראו לך למעקבים לעתים קרובות. כל טוב ובהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696