כאבים בבטן התחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול היו לי שילשולים שנמשכו כחצי שעה בלבד, החל משעה 22 בערב הם הפסיקו לחלוטין ולא חזרו. מהבוקר יש לי כאבים בבטן התחתונה כמו התכווצויות. האם זה מסוכן? האם זה בעקבות השילשולים? מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
אם את עדיין מרגישה כאבים, אולי כדאי לשכב ולנוח. אם הם ממשיכים, ובמקרה גם מלווים בדימום, רצוי ללכת להיבדק. מאחלת לך בריאות טובה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696
ערב טוב אני סובלת מכאבים בבטן התחתונה בעיקר בצד ימין למטה.אשמח לדעת מה זה והאם יש חשש כלשהו להריון?שכבתי עם בן זוגי לפני יומיים.