הפרשות כחודשים וחצי אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כחדשיים וחצי אחרי לידה ראשונה תקינה אינני מניקה כלל. בימים האחרונים החלו אצלי הפרשות בצבע חום בד"כ חום כהה. הדימומים שלאחר הלידה כבר פסקו אצלי לפני חודש וחצי מה יכולה להיות הסיבה להפרשות וכיצד ניתן לטפל בהם
שלום דנה, יכול להיות שאלה סימנים מוקדמים לווסת שאת אמורה לקבל. עקבי אחר ההפרשות. אם לא מגיעה וסת ועדיין הפרשות כאלה, כדאי אולי להיוועץ ברופא. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696