הפסקת בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 9 + 4 ימים ובערך משבוע 4 אני מקיאה בלי הפסקה, עייפה בצורה מחרידה,וכל היום בחילות וחולשה, ועכשיו פתאום הפסיקו הבחילות ומ5 פעמים ביום להקיא ירדתי לפעם במקרה הפחות טוב,חזרו לי יותר כוחות,והרגישות לריחות פחות קיצונית הגיוני? זה לא קצת מוקדם? אודה להתייחסותך
הדר ערב טוב, בהריון אין כל כך הגיוני ולא הגיוני. את מרגישה טוב יותר? נפלא. מאחלת לך המשך הריון נפלא. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696