הפקק הרירי?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 35+4 הריון ראשון ... הייתי רוצה לדעת מהו הפקק הרירי? מתי הוא משתחרר? האם תמיד זה קורה? איך אני אדע שהוא השתחרר? ומה זה אומר לגבי הלידה הקרבה? תודה רבה על העזרה (כמות השאלות היא תוצאה של קצת לחץ ובלבול)
שלום זיוה, הפקק הרירי משתחרר קצת לפני הלידה ומבשר את בואה. דימום סמיך או אחר. ללכת ללדת תלכי כשהצירים יהיו בין 3 ל-5 דקות אחד מהשני, תלוי כמובן במידת קרבתך לבית החולים. האם עברת קורס הכנה ללידה? האם קראת ספרות עדכנית מתאימה? כל אלה מאד חשובים, במיוחד בלידה ראשונה. אם תרצי אתן לך טלפון של מדריכת הכנה ללידה שבאה לבית הזוג ומדריכה אותם בפגישה אחת או שתיים. אם רוצים היא גם מלווה כדולה בלידה. אשמח לעזור. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696