אכילת סורימי בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בהריון בשבוע 8+ ארבעה ימים קראתי באינטרנט המון דעות חלוקות בנוגע לאכילת דגים בשלושת החודשים הראשונים, בגלל הבחילות המרובות וההקאות אני ממעטת באכילה ואחד השברים היחידים שאני מצליחה לאכול זה סושי ביתי (צמחוני כמובן). רציתי לדעת האם האצות מזיקות ואם בסורימי יש פחות כספית . תודה מראש הדר
שלום הדר, למיטב ידיעתי אין בעיה עם אכילה אצות, וגם הכמות של סושי שאת אוכלת בוודאי שאינה יותר מדי גדולה (במיוחד אם יש לך בחילות). מכיוון שאינני יודעת מה זה סורימי, אני מנחשת שזה דג נא(?) והייתי מוותרת עליו. אם אני טועה בהשערתי, אנא השכילי אותי. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696
סוריי זה חיקוי לבשר סרטן שעשוי מדג זהרון חלבון ביצה או דגנים וסויה והוא מורתח כבר ומוכן לאכילה כאצבעות (כמו אצבעות גבינה רק ורודות) פשוט אני לא יודעת כמה לסמוך על הרתיחה. הרוב באצבעות סורימי הוא לא דג אלא סויה אבל די הלחיצו אותי עם אכילת דגים בהריון הרוב אומרים לי להמנע בכלל לא מבושל ולא רק סוגים ומסויימים אודה לתשובתך