אנמיה- אצל כל התינוקות??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ראיתי סרטון שמדבר על כך שאנמיה היא תופעה שכיחה אצל תינוקות. האם עליי לבדוק את התינוק שלי ? גם אם אין איזשהן תופעות שנראות לי חריגות על פני השטח? אולי מעט חוסר תאבון למטרנה?
מירי יקרה, אחת הבעיות של עודף מידע היא שהוא משגע אותנו ואנחנו מתחילים לחפש בעיות אצלנו בבית. האם התינוק שלך עולה יפה במשקל? האם הוא חיוני? האם הוא רגוע? האם הצבע שלו בעל חיוניות או שהוא חיוור? כדאי מאד לא להילחץ אם כל אלה בסדר. בביקורך הבא אצל רופא הילדים או בטיפת חלב התייעצי שם. כל טוב וגידול נעים של התינוק. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696