טאלק וחיסונים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי שתי שאלות בנושאים שנים לחלוטין. נאמר לי ששימוש בטאלק לאיזור החיתול הוא מסוכן ולא רצוי. האם יש שחר בדברים אלה? שאלה נוספת, כיצד אני אדע אם לדרוש לחסן/לא לחסן את התינוק שלי כאשר יוולד? על איזה קריטריונים עליי להסתכל על מנת להחליט אם לעשות זאת מייד אחרי הלידה או לפרוס את החיסונים על פני פרק זמן ארוך יותר. תודה.
למה צריך טאלק? טאלק יחד עם רטיבות יוצר "בוץ". אפשר למרוח משחות טובות או שמנים מתאימים, ובטיפת חלב בוודאי תוכלי לקבל המלצות, או בספר טוב על הורות. לגבי חיסונים עליך לקרא הרבה חומר בנושא, להתייעץ עם הרופא שלך ואז להחליט. אף אחד לא יכול להחליט בשבילך. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696