מניעת חתך בלידה שניה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איך אפשר לימנוע חתך בלידה (שניה)? בלידה ראשונה עשיתי עיסויים לפני ומסתבר שזה לא ממש עזר או שפשוט המיילדת היתה עסוקה עם כ"כ הרבה לידות באותו זמן שבקושי הספיקה ליילד אותי,,,?! איך אפשר לימנוע חתך? תודה מראש
שלום לך, הדבר שנכון לעשות הוא עיסוי, כפי שעשית בעבר. אך צריך לזכור שלא כל כל דבר יש לנו שליטה, וגם שלמרות העיסוי, הפתח לא תמיד מספיק מוכן, במקרה של לידה מהירה או לחץ של המיילדת. אני ממליצה להמשיך גם הפעם בעיסוי, שתיית תה מעלי פטל. ואם יש לך אפשרות כלכלית, אני ממליצה להיעזר בדולה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696