הריון לאחר הפלה טבעית .
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עברתי הפלה טבעית בשבוע שש. הבטא עלתה עד 600 ואז התחילה ללרדת וכמובן החל דימום . אני הבנתי שאני יכולה להתחיל לנסות להיכנס להריון אחרי הוסת הראשונה. רציתי לשאול אם אני אכנס להריון אחרי הדימום של ההפלה, האם זה יכול לגרום להפלה נוספת ? אין לי סבלות לחכות לוסת הראשונה. אני ממש רוצה להיות בהריון. האם אני לוקחת סיכון ?
נועה יקרה, החיפזון מהשטן. לאן את ממהרת. הפלה זה לא וסת. רצוי לאחר הדימום הראשון להיבדק את הרופא שלך, לראות שהרחם נקי וחזר למצבו התקין ולהקשיב להמלצתו בנוגע להריון נוסף. כל טוב, צביה רן - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696