תמיכה בחברה קטינה שנכנסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי חברה בת פחות מ- 17, שנכנסה להריון, ועומדת להתחתן בקרוב עם החבר שלה. היא לא בוגרת כל כך נפשית, ואני חוששת שהיא עלולה לסבול מטראומה לאחר הלידה. מה אפשר להציע לה?
האם היא מבקשת עזרה? האם פנתה אליך שתעזרי לה בחיפוש אחר עזרה? על סמך מה את חוששת שהיא עלולה לסבול טראומה לאחר הלידה? בתוך התחלה הייתי ממליצה ללכת ליעוץ זוגי, כדי לבסס את בקשר בינה ובין בן זוגה, כמו כן רצוי שהיא תקרא ספר רציני ועדכני בנושא הריון ולידה, ולקראת הלידה כדאי, רצוי ומומלץ ביותר ללכת לקורס הכנה ללידה. אשמח לשמוע יותר פרטים כדי שאוכל להמשיך ולכוון. צביה רן - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696