פטריה בנרתיק בהריון חודש שביעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 34 הריון ראשון, סובלת בד"כ לפני ההריון מפטריות בנרתיק, אני בחודש שביעי להריון והפטריה ממש מציקה, ומגרדת, טופלתי מספר פעמים בנרות אגיסטן, השאלה שלי היא כמה מחזורי טיפול מותר להשתמש באגיסטן, והאם יש פתרון אחר לבעיה המציקה הזו? אשמח לקבל תשובה למייל. תודה וערב טוב נאוה
בקשר למחזורי אגיסטן הרופא יאמר לך כמה מותר. חשוב לדעת שפטריות מתפתחות במקום שהוא כבר נקי מחיידקים, למשל לאחר נטילת אנטיביוטיקה. האם השתשמשת בהרבה אנטיביוטיקה בעבר? כמו כן גם תזונה מרובת פחמימות וסוכרים יכולה לגרום להפתחות פטריות מסוגים שונים, כולל קנדידה. אני ממליצה להתייעץ עם נטורופת מוסמך בנושא או עם מטפל ברפואה סינית. כל טוב ובהצלחה, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696