בעיות שינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 10 להריון. כבר 4 ימים שאני לא מצליחה לישון בלילה. ישנה מקסימום שעה בלילה. במהלך היום אני לא מסוגלת לתפקד בגלל סחרחורות איומות וחולשה בגוף. גם במהלך היום אני לא מצליחה להירדם. לפי בדיקות הדם לא חסר לי כלום, וטיפות וולריאן שהרופא רשם לי לא עוזרות ורק עושות בחילה. אנא עזרתך..... כבר לא נשאר לי כוח בגוף
שלום אתי, אכן תופעה קשה. מה קורה כשאת הולכת לישון? האם יש מחשבות שמטרידות אותך? האם את במתח? יש תמצית באך שנקראת "רסקיו לילה" שאפשר לקחת אותה גם בהריון. כמו כן לפני השינה מומלץ להוריד הילוך, להאזין למוסיקה רגועה, לשכב במיטה ולקרא ספר. אני מקוה שהתקופה תעבור ובקרוב תוכלי שוב לישון. גמר חתימה טובה צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696