טרנסלוקציה 14 15 ומוזאיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נשאית של טרנסלוקציה 14 5 מאוזנת. ערכנו בדיקת סיסי שיליה והעוברית נשאיץת גם כן. התוצאה נבדקה בשלושה תאים וכעת עורכים תרבית לבדיקת מוזאיקה. השאלה שלי היא מהם הסיכויים לתוצאות של מחלה לאור התוצאות הראשוניות האופטימיות? מה הסיכויים למוזאיקה? תודה
מיכל, תשאלי בפורום המקצועיים - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-2556,m-Doctors,a-Forums.html שנה טובה