בענין בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע-12 של ההריון. זהו הריון שני שלי. בני הבכור כמעט בן שנתיים, כך שאת הבדיקות הגנטיות עשיתי בהריון הראשון, לפני כשנתיים וחצי. באיחור מטורף נודע לי, במקרה שהתווספו בדיקות גנטיות חדשות ושכדאי לי לבצע אותן. יש לי 2 שאלות: האם בשלב הזה של ההריון זה רלוונטי? הצלחתי לקבוע תור רק לסוף אוקטובר, כשאהיה כבר בשבוע 16, ועד שהתוצאות יגיעו, זה בכלל יהיה עוד הרבה זמן. 2. בהריון הראשון את רוב הבדיקות הגנטיות בעלי עשה, כי הסבירו לנו שעדיף שהוא יעשה כי הוא חצי פולני וחצי תימני, ואילו אני מעורבבת לגמרי מכל הכיוונים, ורוב הסיכויים שאם ימצאו משהו זה יהיה אצלו. האם זה משנה אם גם הפעם הוא יעשה את הבדיקות ולא אני?
מאיה, כדאי לשאול רופא - ועדיף רופא במציאות, מי שמכיר את כל הפרטים . ואם כאן באתר - יש פורום שעוסק בייעוץ גנטי, ורצוי שתצייני לגבי אלו בדיקות גנטיות את מבקשת לקבל מידע - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-2556,m-Doctors,a-Forums.html בהצלחה