כאבי בטן לאחר הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי שאיבה בשבוע 6 לפני 4 ימים. נאמר לי שאני אמורה לקבל מחזור בעוד כחודש. היום יש י מהבוקר כאבי בטן כמו של מחזור. האם יכול להיות שמשהו לא בסדר? האם יכול להיות שאני מקבלת כבר מחזור? יש טעם לגשת לרופא?חשוב לציין שלאחר ההפלה היה לי דימום קל כ-24 שעות וזהו.גם לקחתי אנטיביוטיקה 3 ימים לפי עצת הרופא.
בנושאים רפואיים לא אוכל לענות לך. אם את חושבת שמשהו לא תקין, רצוי לגשת לבדיקה. מאחלת לך כל טוב ושנה טובה, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696