ההודעה לפני כן נקטעה לי..הנה המלאה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7 בהריון קודם הרגשתי בחילות שהתחילו בשבוע זה בהריון נוכחי זה אינני מרגישה שום בחילות האם הכל תקין?? כי פעם רופא אמר ליש שבחילות מעידות על השתרשות טובה של העובר. אני צריכה לחשוש ממשהוא?? סך הכל מרגישה טוב בהריון מה דעתך? תודה ושנה טובה
איזה רעיון טפשי של הרופא. רק גבר, כפי הנראה, יכול לומר שטות כזאת. סליחה. אני עברתי שלושה הריונות ללא כל בחילות, ובלי עין רעה הילדים נולדו בסדר גמור בלידות תקינות וטבעיות לחלוטין. תשמחי שאת מרגישה טוב ותיהני מכל רגע. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696