התקן מירנה ש"נעלם"... HELP !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבוע הגעתי למיון באיכילוב לאחר התקפת כאבי בטן איומה. לאחר בדיקות רבות שכללו CT, בדיקות דם ובדיקות ואגינליות הגיעו למסקנה לא חד-משמעית שזה תוספתן או משהו גניקולוגי. עברתי לפרוסקופיה לכריתת התוספתן וכן ניקזו דימום שהיה מציסטה על השחלה הימנית, שלטענתם הדימום הוא זה שגרם לכאב הנורא. מה שמטריד אותי זה שבאף אחת מהבדיקות הנ"ל לא נצפה התקן המירנה שאמור להיות לי. האם זה הגיוני שהתקן מסוג זה לא ייראה ב-CT או ב-US ואגינלי? ההתקן אצלי כבר כ-4 שנים. מה ניתן לעשות במקרה כזה - האם יש לכן נסיון דומה? תודה מראש, שרון המודאגת.
שלום שרון, זו שאלה שעליך להפנות לרופא המטפל שלך. מאחלת לך בריאות טובה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696