הריון לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי תינוקת בת חודשיים ושבוע הנקתי אותה חודש וחצי וטבלתי במקווה ב 31/8/08 ועכשיו אני בהריון רציתי לדעת מתי התרחש הביוץ? ביתי נולדה ב12/07/08 אשמח לקבל תשובה
קשה מאד לומר לך מתי היה הביוץ, במיוחד אם לא היה לך מחזור קודם לכן. בבדיקות האולטרסאונד שיעשו לך אפשר יהיה לדעת פחות או יותר את גיל ההריון. יכול להיות שבבדיקת דם להריון יוכלו לומר לך את גילו. כל טוב ובהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696