פקק רירי שבוע 29
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במהלך הימים האחרונים - לאחר מאמץ בשרותים, ישנה הפרשה צמיגה בגוון אדמדם. לעומת זאת - כאשר איני מתאמצת -מוציאה שתן, אין כל הפרשה כלל וגם לא על התחתונית. האם יש סיבה להיבדק בהקדם - או שלנוח ולחכות...?
אלית, אם הבדיקות שלך בסדר, זה אינו פקק רירי. יחד עם זאת, חשוב לבדוק למה את צריכה להתאמץ בשרותים. האם את לוקחת ברזל? ברזל גורם לפעמים ליציאות קשות. אפשר להוסיף, רצוי בהתייעצות עם הרופא שלך, ויטמין C שמונע את התופעה הזאת וגם גורם לספיגת הברזל בצורה טובה יותר. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696