כדורי אורסוליט
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע ה36, לאחרונה יש לי גרד בגוף. אני עם סכרת 102-104 בצום בבוקר. עשיתי בדיקות תפקוד כבד ALK172 ALT87 AST58 רופא נשים המליץ על נטילת כדורים בשם "אורסוליט300" 2 כדורים ליום. הרופא המטפל מתנגד בתוקף, מה עלי לעשות?, האם הכדור עלול לפגוע בעובר??? אודה לך אם אקבל תשובה במהרה תודה מראש
זו באמת בעיה גדולה כשיש מחלוקת בין הרופאים. אני ממליצה שהם ידברו ביניהם ולא דרכך, אם ניתן. יחד עם זאת הייתי ממליצה לנסות תמצית באך בשם crab apple, הן דרך הפה והן במריחה על המקומות המגרדים. תמציות באך ניתנות לשימוש בכל מצב. אשמח להדריך אותך בטלפון. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696