איחור בווסת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מנסה להיכנס להריון מזה כ-4 חודשים (הריון שני, הריון ראשון טבעי). תאריך הווסת האחרון הוא: 3/8/08. ב-30/8 חשתי לא בטוב, בחילות, הקאות ותחושת חולשה למשך כיומיים. בתאריך 1/9 ביצעתי בדיקת הריון ביתית אשר יצאה חיובית. ב-4/9/08 (בשעה 6 בבוקר) ביצעתי שוב בדיקת הריון ביתית ויצאה שלילית. ובשעה 8 וחצי בבוקר ביצעתי בדיקת דם - והבדיקה יצאה שלילית. הווסת עדיין לא הגיעה. מה אני אמורה לעשות כעת? האם לפנות לבדיקת רופא נשים? ממתינה לתשובה.
נעמה, בדיקת דם תתן תשובה מדוייקת. כל טוב צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696