שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר' צביה רן הנכבדה. אני בת 36 וחצי ולאחרונה כאשר אני מקבלת את הוסת החודשית שלי ביום הראשון יש לי סימני דם קלים ביותר ורק למחרת הדימום רגיל (כ - 4 ימים) שאלתי אליך היא האם לחשב את היום הראשון של הדימום הקל? (לחישוב הביוץ ולאיחור בוסת) בכבוד רב, אורלי
אורלי, תודה על התואר, אך מעולם לא הייתי ולא נראה לי שאהיה בעתיד. הפורום שלנו הוא פורום תמיכה. עדיף שתשאלי בפורום רפואי. מאחלת לך כל טוב צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696