שבוע 6
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אני בהריון שלישי(יש לי 2 ילדים) שבוע 6 והבחילות פשוט איומות(כך היה גם בהריונות הקודמים)אני פשוט לא מסוגלת לעשות כלום בקושי עובדת(הזמן לא זז לי) וכל היום תחושת רעב כבד. מה אפשר לעשות, אני לא רוצה לספר עדיין בעבודה כי מוקדם ונראה לי שאוטוטו כולם ירגישו כי אני פשוט זוועתית...help
ילי ערב טוב, את יודעת בוודאי מהריונותיך הקודמים שאין הרבה מה לעשות. הכיני לך מים עם מיץ לימון, רצוי לא ממותק ושתי כל פעם לגימה, את יכולה להכין תה זנגויל, אכלי מנות קטנות לעתים קרובות ו... חכי שהתקופה תעבור. מה יקרה אם תספרי בעבודה? כל טוב בתקוה שבמהרה הבחילות יעברו. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696