אני רוצה לדעת את מין העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע הריון 15 ורציתי לדעת אם בכלל זה אפשרי לדעת בשבוע הזה את מין העובר. לאן אני צריכה ללכת כדי לדעת את מין העובר?... ועוד שאלה. אם יש לי כאבים (בגב התחתון בצד ימין ממש איפה שהירך נימצא) כשאני מתאמצת קצת. כמו לישטוף את הבית או כל דבר אחר... מה זה אומר?. לפני כמה שבועות מצאו לי חלבון בשתן חשבו שיש לי בעיות בכליות.. ובקיצור עשיתי אולטרסאונד איברים ולא מצאו בעיה כלשהי בכליות ב"ה אז ממה זה יכול להיות? אני אשמח לקבל תשובות. תודה רבה. חני
חני, בדרך כלל באולטראסאונד של ההריון אפשר לדעת את מין העובר. האם זהו ההריון הראשון שלך? למה חשוב לך לדעת את מין העובר? לגבי הכאבים שלך, עליך לפנות לרופא. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696