ב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! לפני יומיים גיליתי שאני בהריון ע"י בדיקת שתן ביתית.היום הראשון של הוסת האחרונה היה לפני 28 ימים בדיוק. התקשרתי לגניקולוג היום כדי לבקש הפנייה לבדיקת הריון במעבדה ,אך המזכירה אמרה שאין צורך כי עשיתי בדיקה ביתית וקבעה לי תור לעוד חודש וחצי מהיום. זה ההריון הראשון שלי.ככה אמור להיות או להתעקש על בדיקת מעבדה? אשמח לתשובה מהירה דניאלה
אם בדיקה ביתית גילתה את ההריון, אין צורך בבדיקת דם. האם את נוטלת חומצה פולית? אם טרם התחלת לקחת, חשוב מאד להתחיל. שיהיה במזל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696