גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צריכה לעבור גרידה בשבוע שמיני בעקבות העדר דופק של העובר, מעבר למצב הרוח הרע שלי אני גם מאד חוששת מהגרידה ורוצה לעשות אותה באופן פרטי אבל אצל מי? יש רופאים שיותר מתמחים בגרידות? איך אני אדע שמישהו מתאים? יש למישהי המלצות באיזור תל אביב?
הי ניצה, צר לי לשמוע שאת צריכה להפסיק את ההריון. אני ממליצה לפני ההפסקה, לעשות שוב אולטראסאונד, אולי בכל זאת "צמח" דופק. גרידה היא היום תהליך מאד פשוט ובטוח. אל תסכימי לכדורים. בקשי ישר גרידה. ההרדמה קלה ביותר וכל הסיפור מסתיים מהר ואת הולכת לביתך. מנוחה לפי הצורך. לאחר קבלת מחזור תוכלי ללכת לביקורת ולהתחיל לתכנן הריון חדש. כל טוב ובהצלחה, צביה רן - היא-לה - נשים טפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696