כאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע החמישי להריון, יש לי כאבי בטן חזקים וכיבה רכה (ללא שלשולים ) לפחות פעמיים ביום אני בשירותים. המצב נמשך בערך שבוע וחצי אך ביומיים האחרונים נוספו לי גם חולשות ועייפות. השאלה ממה זה נובע? האם יש חשש לעובר ? אודה לתשובתך.
הי מיכל, יש עכשיו וירוס מעיים רציני. אם אין לך דימום אולי לא צריך כל כך לדאוג. יחד עם זאת, אם הכאבים רציניים ובתחתית הבטן, רצוי ללכת לבדיקה. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696