אין לי תסמינים מוכרים של הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בערך בשבוע 6 +5 ימים יום ראשון עשיתי באולטרסאונד ונצפה שק אבל דופק לא נצפה הרופא אמרה שאחזור ב- 4לספטמבר (היא יצאה לחופשה ) לאולטרסאונד. אין לי בחילות שמוכרות לי מההריון עם בני היחיד והחזה התנפח מעט אני לא חשה בעייפות וכל מה שמוכר לי ומרגיש לי הריוטן . האם יש קשר לדופק והאם זה מעיד על משהו ? תודה על תשובתך .
הי איריס, תזכרי שכל הריון עשוי להיות שונה מקודמו. ונהדר שאין לך בחילות. בשבוע שאת נמצאת זה עדיין יכול להיות מוקדם כדי לראות דופק. המתיני לאולטרסאונד הבא. כל טוב ובהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696