דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 8 ועדיין לא נצפה דופק אל אף שישנו שק הריון וחלמון. על פי המלצת הרופא עלי להמתין עוד שבוע לבדיקה נוספת. האם ישנו סיכוי להופעת דופק? ואם כן האם זה מעיד בהכרח על תקינות ההריון? תודה
שירה, את השאלות האלה עליך לשאול את הרופא. ועצה קטנה לבאות: לשאול את הרופא את כל השאלות. לא לצאת ממנו בהרגשה שעדיין אינך מבינה. אינך אמורה להבין. תפקיד הרופא להסביר ולענות לשאלותיך עד שאת באה על סיפוקך. אל תחסכי בזמן של הרופא. זו חובתו. ולגבי סיכויים? אף אחד לא יכול לומר. תצטרכי להתאזר בסבלנות עד שבוע הבא. בהצלחה וכל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696