בבקשה עזרו לי , אני בהריון בשבוע 22 לאחר IVF
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע 22 , הריון לאחר טיפולי מבחנה , הריון שהתחיל עם שלישיה , בסקירה המוקדמת התגלתה בעיה אצל שני עוברים שהופחתו בהדרגה , בשבוע 16 ובשבוע 17. מאז ההפחתה הראשונה התחילה הפרשה מימית לפעמים שנעלמת ליום יומים אך חוזרת , לפעמים מעט לפעמים הרבה ............ אני פשוט עומדת להתמוטט . לפני כ- 10 ימים הלכתי לרופא שבדק אותי , הוא ראה שהעובר שנותר במצב תקין , מתפתח בהתאם , כמות המי שפיר תקינה . אך לעומת זאת הוא ראה שעובר אחד מאלה שהופחתו כמעט ואין מי שפיר , נספג יפה , והעובר השני עדיין עם המי שפיר . ההמלצה שלו רק מנוחה , כי אין מה לעשות בשלב כזה בהריון , והעלה האפשרות שאולי ההפרשה המימית הזאת מהמי שפיר של העוברים שהופחתו . השאלה שלי האם זה באמת הגיוני ולכל כך הרבה זמן ואם כן עד מתי אמורה להמשיך ההפרשה . או שאולי זה מצביע על בעיה אחרת ושעלי לטפל ולמי באמת לפנות , כי שלושה רופאים שהייתי אצלהם לא נתנו שום טיפול. אני בשמירה מוחלטת , כל הזמן במיטה , לא מתאמצת , אפילו אוכלת במיטה .... נא עזרו לי , כי אין בי כוחות כבר ,אני מתמוטטת כל הזמן בוכה לא יודעת מה לעשות.......
שלום לך, תראי, שלושה רופאים אמרו לך שאין טיפול ואת צריכה רק מנוחה. איך אנחנו יכולים לעזור לך מכאן? למה את זקוקה? צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 0507617696