חומצה, חודש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. האם יש מאכלים כלשהו שמונעים את הספיגה של החומצה הפולית, ועדיף להמנע מלאכול אותן בסמוך לבליעת הכדור ? 2. שמעתי שהסיכון למומים כלשהם גדולים יותר בחודש הראשון שלאחר הפסקת הגלולות, האם כדאי להמתין חודש אחד לאחר הפסקת הגלולות, לפני שמנסים להכנס להריון ? תודה.
שלום לך, הסתכלי על ההתוויות לגבי לקיחת החומצה הפולית. לדעתי (הלא מקצועית) אין שום בעיה עם הספיגה. חומצה פולית היא חומר טבעי הנמצא גם בדגניים ועוד מוצרים מהטבע. לגבי הפסקת גלולות וכניסה להריון, מומלץ לדבר עם הרופא שלך או לשאול בפורום רפואי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696