כליה מולטיציסטית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , בבדיקת סקירת המערכות הראשונה של ביתי נאמר לי שכליה אחת מהשתיים הינה מולטיציסטית , לדברי הגניקולוג ניראה כי היא מתפקדת ויש להמשיך ולעקוב אחריה , ברצוני לדעת מה השלכות בעיה זו בעתיד והאם קיים סיכוי שהבעיה תעלם כלא היתה , בברכה ,סמדר.
סמדר, אין רופא בפורום זה! כדאי שתשאלי בפורומים אלו: אבחון טרום לידתי וייעוץ גנטי אולטראסאונד במיילדות ובגינקולוגיה הריון ולידה- הפורומים המקצועיים של ד"ר יפת יובל ושל בי"ח הלל יפה. כל טוב!