כאבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בדיקת הריון ביתית אישרה שאני בהריון, על פי החישוב שלי ככול הנראה בשבוע 5. קבעתי לי תור לבירור יסודי אצל רופא הנשים ליום רביעי הקרוב. ועד אז... ביומיים האחרונים יש לי כאבים כמו כאבי מחזור בבטן התחתונה לעיתים חזקים מאוד. רציתי לדעת האם יש סיבה לדאגה או שזוו תופעה מקובלת של תחילת הריון והאם אני יכולה לחכות עד יום רביעי, תודה.
אם הכאבים עזים, רצוי לגשת לבית חולים. אם את בהריון, מה יש לברר אצל הרופא? אם את מתכוונת לקבל הכוונה ותדרוך לגבי מהלך ההריון והבדיקות הצפויות זה בסדר. אך שוב אני אומרת, אם יש כאבים, פני לעזרה מיידית. מאחלת לך בריאות טובה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696