הידבקות באבעבועות שבוע 38
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן ה6 חולה באבעבועות מזה יומיים, אני לא חליתי במחלה אבל קיבלתי חיסון לפני מספר שנים ובבדיקה נמצאו נוגדנים. האם עלי לחסן את האח בן ה-3 שאולי כבר נדבק? האם עלי להתחסן שוב או לקבל נוגנדים? מה קורה אם אני יולדת בימים הקרובים , האם מחסנים את התינוק? תודה מראש
שלום הילה, אם יש לך נוגדנים אין צורך שתתחסני שוב. לגבי הילדים - כדאי לשאול את רופא הילדים. מאחלת לכם בריאות טובה ולך לידה קלה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696