נהיגה בהריון מתקדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני נמצאת כעת בשבוע 38 (מחרתיים נכנסת לשבוע 39) רציתי לשאול האם כדאי להפסיק לנהוג? אני מרגישה מצויין ומנהלת שיגרת חיים שמחייבת אותי בניידות אך כל הסביבה ממש כועסת עלי ונותנת לי להרגיש שאני ממש מסכנת את עצמי ואת התינוק.....
שלום רונה, היי נאמנה לעצמך, אך הכי חשוב שתהיי קשובה לעצמך ולגוף שלך. הבעיה היא לא אתך, אלא בתנועה מטורפת בכבישים, ואני מאמינה שכל אוהביך אכן דואגים לך מאהבתם אליך. אני ממליצה, אם אפשר, להסתובב כמה שפחות על הכבישים. מאחלת סיום הריון טוב ולידה נפלאה, אושר עצום עם התינוק שיוולד, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696